Janda Baik Excursion - Final Day

>> Thursday, January 29, 2009

Salam,

Setelah 2 malam di Janda Baik, tiba masa untuk pulang kembali ke Mantin... Tak dinafikan ianya satu percutian yang menyeronokkan... Terutama pada anak-anak... So pagi lepas breakfast, terus turunkan khemah dan berkemas... Ada gak yang sempat terjun sungai for the last time...

DSC_0300

Sebelum balik, kena ler ada sessi fotografi... Siap susun kerusi cam nak shoot for majalah sekolah lak... Of course this time aku dah ada tripod, so tak susah dah nak setting... Pacak tripod, snap 2-3 keping untuk setting and we are ready to shoot...

DSC_0301

The whole gang bergambar bersama-sama sebagai kenang-kenangan... Ni kira gambar serius...

DSC_0302

Ni pun gambar serius tapi Hasmuni dah buat pose freestyle lak...

DSC_0303

Ni baru gambar freestyle...

DSC_0307

On the way, sebab dulu depa komplen aku bawak laju sangat, so kali ni aku slow aje ler... Lagipun jalan menurun bukit... Most of the time pun aku tak tekan minyak... Tapi aku pulak tak larat... Tengok Hasmuni dah overtake Zain, aku pun up laa speed ke 120kmh... Final destination sebelum balik, we all singgah kat kedai Kelantan yang aku lupa lak namanya... Salah satu sebab nak introduce Kak Liza pada laksam... Tak pernah makan katanya... Lepas dia rasa, disuruh pulak anak-anaknya rasa... Supaya nanti bila dah berumur, kengkawan tak kutuk kalu tak tau apa itu laksam... Jangan marah aaa Kak...

Anyway, all of us had a great vacation... InsyAllah, akan ada lagi trip Geng Kengkawan...

Untuk gambar keseluruhan Final Day, click kat sini - Flick Final Day

0 comments:


ShoutMix chat widget

Labels

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP