Memoir 2009

>> Tuesday, January 25, 2011

Salam,

Its been almost 2-years aku last update blog ni... Maybe its hightime aku make sure ada celoteh di blog ni... Tak kisah laa yang merapu ke atau yang pedas ke atau yang manis ke... Kot mana tau boleh dapat income RM1 Juta lak... Wow, aku kaya.... Hahahahahahaha...

Banyak yang berlaku sepanjang kali terakhir aku post pada 20 Mac 2009 sehinggalah ke saat ini... Banyak peristiwa pahit dan manis berlaku dalam hidup aku... Tapi itu semua asam garam kehidupan... Pengalaman membuat kita menjadi lebih dewasa... Aku cuma flashback penghujung tahun 2009... Awal-awal tu maleh nak pikir...

Anak sulong aku, Firdaus dapat 5A dalam UPSR, aku pindah rumah baru tahun dan A'an dan Ayad bersunat... So bila buat kenduri doa selamat, kira lump sum kenduri untuk semua occassion tu... Paling kecut aku bila jahitan 'anu' A'an tercabut dan semalaman berlaku pendarahan... Macam air paip darahnya dok keluar... Esok pagi bila tengok selambak darah atas tilam, aku cakap tak boleh jadi ni... Dengan my father-in-law, aku terus bawak pi klinik tempat dia bersunat... Tapi doc tak boleh buat apa-apa but advise us pergi ke Hospital Kajang... Berdesup laaa aku ke spital Kajang lak...

Sampai spital, terus masuk Emergency... Atuknya bawak masuk and aku pi parking kereta... Memula atuk dgn aku tunggu kat luar tapi dengar A'an menangis... ME siap panggil suruh masuk dalam sebab dia nak Atuk... Mak ai... Bapak eh tak laku weh... Aku dgn Atuk masuk dalam and sibuk dok tenangkan dia... Masa ME dgn doc tgk, aku dah seriau... Serius ke apa ke... Tapi alhamdulillah yang bengkak tu bukan laa bengkak tapi darah dah beku... Nasib baik boleh buang and no side-effect...

Aik, panjang laa pulak aku melalut eh... Biaq pi aaaaa... Pas ni nak sambung 2010 lak... Pastu 2011 lak... Pas tu, three four...

0 comments:


ShoutMix chat widget

Labels

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP